Welkom in het competitieforum!

skyrip

Senior Member
User systemen
Neem nu dat ik enkel dit nog gebruik van de case mag dit, of is het de bedoeling dat de case zelf gemod wordt, zodat de originele vorm nog zichtbaar blijft? Is voor mij nogal een cruciaal punt :)
dit mocht de vorige keer ook niet dus dat zal nu ook wel niet mogen, vorige keer moest je ook minimaal het frame gebruiken ;)
dit is nu meer een donor moederbord met de hdd trays voor een scratch build.

vind het "eco" thema echt jammer :(

Sw333t

Senior Member
User systemen
Kom hier maandag op terug (dan is Cooler Master weer te bereiken), het lijkt mij echter dat de typische belijningen enigszins zichtbaar moet zijn van de behuizing, anders kan het zo aangezien worden voor een ander merk.

@skyrip, als je je niet kunt vinden in het thema, dan doe je toch niet mee? Niet klagen maar dragen.

Mag de koeler gemod worden, of moet het duidelijk blijven dat het om een Coolermaster Seidon 120 V2 gaat? Ik heb een idee voor een casemod in mijn hoofd, maar daarvoor moet wel de loop worden verlengd en wordt er een reservoir toegevoegd.

Sw333t

Senior Member
User systemen
Wat de AIO cpu cooler betreft:

De pomp en radiator moet ervan gebruikt worden, de rest mag je verder invullen.

Je zou dus "reservoir -> Seidon pomp -> CPU -> Vloerverwarming (noem maar wat) -> Seidon Radiator" kunnen doen als het ware ;).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Note: Dit is officiële informatie, besproken met alle betrokken partijen.

Laatst bewerkt:

Tijgervarken

Master of Modding
User systemen
Ok, vroeg het mij gewoon even af. Heb ook al even een vriend erop gewezen dat deze competitie loopt. Hij zal ook even kijken of het hem wat lijkt, hij is nieuw in de modwereld dus voor hem misschien ook leuk. In ieder geval bedankt voor de reactie Mark.

Bovenaan