Welkom in het competitieforum!

Sw333t

Senior Member
User systemen
@.M.I.K.E.Y. , @Mystiqy , @Bram.St , @Luc Does , @Stephan212 , @FAT , @ProAce , @Marv.NL , @Arwin Meijerink en @Tijgervarken

Het is vandaag 7 mei, dat wil zeggen dat er nog een 6-tal weken (en wat dagen) totdat de build af moet zijn (22 juni 12:00 uur is de laatste mogelijkheid dat de buildlog nog geupdate mag worden!)

Sommigen zullen dit zeker gaan halen gezien de huidige progressie, anderen zullen nog heel erg flink aan de bak moeten. 6 weken zijn zo voorbij (zeker als je ook nog schoolgaand bent / een baan of een drukke hobby hebt).

Laatst bewerkt:

ProAce

Master of Modding
User systemen
@Sw333t U weet dat de schoolgaande jongeren nu vakantie hebben. En als diegene dan slim zijn 1 heel week er aan kunnen werken (of 40 uur).
Dat wil niet altijd zeggen dat dat ook mogelijk is. Zelf ben ik ook schoolgaand en heb nu dus ook vakantie, maar door andere verplichtingen heb ik er nog maar weinig tijd aan kunnen besteden. We gaan uiteraard vol er tegenaan om het in die zes weken af te ronden.

Stephan212

Master of Modding
User systemen
Is het trouwens een idee als HWI weer een beetje extra aandacht aan de compo besteed door een nieuwe post in het nieuwsoverzicht met de voortgang van iedereen erin?

Sw333t

Senior Member
User systemen
@.M.I.K.E.Y. , @Mystiqy , @Bram.St , @Luc Does , @Stephan212 , @FAT , @ProAce , @Marv.NL , @Arwin Meijerink en @Tijgervarken

Het is inmiddels maandag 22 juni, hou er rekening mee dat uiterlijk 12:00 uur vandaag je build af moet zijn.

Ik wil jullie dan nog even wijzen op deze post: Info over "Final Update".

Degene die deze final update al reeds geplaatst hebben kunnen deze melding links laten liggen ;).

Het adres en het programma (tijdindeling) zullen in de loop van deze week nog worden doorgegeven vanuit de organisatie.

Is het trouwens een idee als HWI weer een beetje extra aandacht aan de compo besteed door een nieuwe post in het nieuwsoverzicht met de voortgang van iedereen erin?
Dit is reeds gebeurd: http://nl.hardware.info/nieuws/44093/nog-twee-weken-voor-hwicooler-mastermsi-casemodcompetitie-2015 ;).

Bovenaan