1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Welkom in het competitieforum!

Discussie in 'HWI/Cooler Master/MSI Casemodcompetitie 2015' gestart door Koen Crijns, 22 dec 2014.

1. Marv.NL

Marv.NL Master of Modding

Sinds:
    21 okt 2011
    Even voor alle duidelijkheid geldt deze regel nog of mag aan de Mod nog verder gebouwd worden.
    "Maandag 22 juni 12:00 's middags is de laatste mogelijkheid om de buildlog te updaten op het Hardware.Info Forum. ............De mod moet er op deze dag exact zo uitzien als in de laatste update van je buildlog. Mocht de daadwerkelijke mod afwijken van de build log, dan leidt dit tot diskwalificatie."
    Omdat er een aantal nog niet klaar zijn en sommige zeggen in hun buildlog dat ze tot zaterdag er nog aan gaan werken.
    Graag even duidelijk aangeven wat de bedoeling is zodat voor iedereen dezelfde regels gelden.
    Ik zie ze liever ook allemaal klaar maar niet de een wel toelaten hun Mods af te maken en de andere die aan deze regels houd niet.

Sigm4tic vindt dit nuttig.
  2. Sw333t

Sw333t Senior Member

Sinds:
    26 jun 2010
    Dit wordt morgenochtend besproken binnen de organisatie aangezien Jasper van Cooler Master dan terug is van zijn vakantie.

@CM Jasper

3. T3nz1n

T3nz1n Master of Modding

Sinds:
    10 jul 2013
    Je krijgt zo ook een beetje een rare situatie. Zeker aangezien de datum en zelfs het tijdstip al heel duidelijk was voor het inschrijven.

4. Sw333t

Sw333t Senior Member

Sinds:
    26 jun 2010
    Zoals gezegd wordt het morgen besproken binnen de organisatie. We komen er nog op terug.

5. CM Jasper

CM Jasper Bedrijfsaccount

Sinds:
    26 mei 2014
    Hallo allemaal,

Even een kleine update wbt de Casemod Compo.

Om 12:00 zal het stemmen beginnen (kleine spoiler, er zullen 9 mensen zijn waarop gestemd kan worden. Helaas hebben we 1 iemand moeten diskwalificeren)

In het reglement staat het volgende. De mod moet er op deze dag exact zo uitzien als in de laatste update van je buildlog. Mocht de daadwerkelijke mod afwijken van de build log, dan leidt dit tot diskwalificatie.

Hier zal ook zeker naar gekeken worden.

Een ander belangrijk punt is het behalen van deadlines. Hier zal door de jury ook zeker naar gekeken worden en in de puntentelling worden meegenomen.

Tot slot zullen alle deelnemers van mij een berichtje krijgen wbt de tijden, het adres en andere benodigde info:)

Mochten er nog vragen zijn dan let me know.

Als laatste wil ik iedereen heel veel succes wensen en ik kan niet wachten om jullie builds komende zaterdag te zien.

Groetjes,

Jasper

Sw333t vindt dit nuttig.
  6. Stephan212

Stephan212 Master of Modding

Sinds:
    14 nov 2014
    Is een +1 (persoon) trouwens toegestaan zaterdag?

7. Marv.NL

Marv.NL Master of Modding

Sinds:
    21 okt 2011
    Jasper,
    Wanneer krijgen we dat berichtje van je? In verband met de planning.

8. CM Jasper

CM Jasper Bedrijfsaccount

Sinds:
    26 mei 2014
    die zullen jullie binnen moeten hebben.

@Stephan212 een +1 is natuurlijk van harte welkom;) (btw over parkeerplaatsen hoef je je geen zorgen te maken)

Stephan212 vindt dit nuttig.