1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Windows 7 build 7600 dit exemplaar van windows is niet legitiem

Discussie in 'Desktop besturingssystemen' gestart door phillio, 7 nov 2010.

1. phillio

phillio

Sinds:
    14 mei 2007
    zoals het onderwerp al zegt, een paar dagen geleden begon mijn pc plots heel traag te werken, sommige games die blijven hangen tijdens het opstarten. zwart scherm nu en dan.
    een online scan gedaan en vond 2 geinfecteerde bestanden , die werden verwijderd.
    maar de pc werkt nog altijd opvallend traag . plots zag ik in de rechter beneden hoek net boven het klokje dit staan "Windows 7 build 7600 dit exemplaar van windows is niet legitiem"
    voor ik reacties krijg dat ik geen legale windows 7 heb. kan ik wel verzekeren dat ik verleden jaar mijn eigen systeem heb samengesteld en met een legale oem versie.
    een ander windowssysteem heeft er nog nooit op gestaan , al min hardware/software waren nieuw.
    zijn er mensen die dit probleem kennen?

2. mr.DJ

mr.DJ Senior Member

Sinds:
    12 feb 2010
    ik zou een belletje plegen naar microsoft en de situatie uitleggen zei kunnen uitleg geven en het oplossen met u ,maar van dit probleem heb ik nog noooit gehoord

mvg mr.dj

3. phillio

phillio

Sinds:
    14 mei 2007
    ondertussen is het niet meer te zien, een engelse kennis had daar al van gehoort , blijkbaar ligt het aan microsoft zelf.

4. TUNE4IT

TUNE4IT Senior Member

Sinds:
    14 okt 2010
    Heb ik laatst ook gehad bij mijn oma's pc. Dit exemplaar is niet legitiem, gewoon de microsoft licentie invoeren en geen problemen meer.

Als je een kant en klaar systeem hebt gekocht dan staat die op een sticker op je kast. Als je de software er zelf op hebt geïnstalleerd dan staat het in/op de verpakking van je microsoft cd.

5. phillio

phillio

Sinds:
    14 mei 2007
    ik heb niet eens de licentie moeten terug invoeren, plots was ie daar vanzelf terug.
    maar ik had ook last van enkele virussen en heb ondertussen de hele rimram eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd.
    dit was het dan , misschien zal deze topic dan geen paniek veroorzaken als er nog mensen zijn die dit te voorschijn zien te komen.
    mag van mij een slotje op .
    tnx voor de reakties
    greetz

6. Chevalr1c

Chevalr1c Senior Member

Sinds:
    13 mrt 2010
    Ik heb het laatst ook gehad. Ik ben even naar de activeringsfunctie gaan zoeken binnen Windows. Toen vond hij het wel goed verder.