1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Z97 or Z87 mobo gezocht met spoed!

Discussie in 'Te Koop Gevraagd' gestart door dagmar, 9 aug 2018.

1. dagmar

dagmar Member

Sinds:
    27 nov 2013
    Een kennis van mij is voor een vriend van hem op zoek naar een Z97 of Z87 moederbord voor een schappelijk prijsje. Ze heeft het vóór a.s. zaterdag 11 augustus nodig i.v.m. een toernooi.

Hopelijk heeft iemand hier nog een overvloedig mobo liggen, alvast bedankt!

2. Etxalar

Etxalar Senior Member

Sinds:
    11 mrt 2018
  3. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
  4. DreDVD

DreDVD Senior Member

Sinds:
    25 nov 2013
    Gigabyte GA-Z97M-DS3H
    Heb dit bord nog liggen verkeerd in nieuwstaat 79 euro incl. verzending als pakketpost. Kan hem ook op Tweakers zetten onder dezelfde naam.
    2687697.jpg

5. Gronaldo

Gronaldo Senior Member

Sinds:
    1 sep 2013
    Ha, als je al reactie krijgt....verschillende pogingen gedaan, zonder enige response. Snap zijn hoge rating echt niet.

6. wailingwimmy

Sinds:
    15 feb 2010
    Ach soms heeft ie hardware die je elders niet meer vind en maakt ie iemand tegen de hoofdprijs blij.
    Ook trappen vele leken in zijn garantie onzin en smijten dan meteen met sterren.
    Ook snap ik niet dat tweakers deze duidelijke handel met winst oogmerk gewoon toestaat, de belastingdienst zou daar eens aandacht aan moeten schenken.

7. Ruud Rutten

Ruud Rutten Senior Member

Sinds:
    19 aug 2013
    Daarbij vraag ik mij ook af via welke donkere kanalen hij zijn spullen krijgt.

8. wailingwimmy

Sinds:
    15 feb 2010
    Ik ook, maar tweakers vind het allemaal OK ???

9. Jonas Verhofsté

Jonas Verhofsté HWI Forum Crew

Sinds:
    8 mei 2014
    Heren, gaan we het on-topic houden? Het is mooi dat jullie iemand willen behoeden voor een miskoop, maar een hele tirade beginnen hoeft dan ook weer niet. Daarbij denk ik dat dit topic gesloten kan worden, gezien 11 augustus ondertussen al gepasseerd is, nietwaar @dagmar ?