Zie je geen grafieken of hi-res afbeeldingen? Hier is een tijdelijke workaround...

Meerdere mensen gaven bij ons aan dat ze geen grafieken zien op Hardware Info en/of geen hoge resolutie afbeeldingen kunnen openen in artikelen op productpagina's. We hebben probleem inmiddels gevonden en proberen het later dit weekend op te lossen.

Voor nu kun je het oplossen door je browser te verplichten onze Javascript volledig te herladen. Dat kan als volgt:

Desktop:
Doe een HARDE refresh van de pagina. Afhankelijk van je browser is dat CTRL-F5, SHIFT-F5 of CTRL-R. Probeer ze allemaal en het zou opgelost moeten zijn.

Mobiel Android:
Op mobiel is dit helaas wat lastiger. In Google Chrome druk je rechtsboven op de drie puntjes, klik dan op Instellingen, dan op Privacy en dan op Browsegegevens wissen. Je kunt hier alles uitvinken, behalve Gecachte afbeeldingen en bestanden. Klik daarna op Gegevens wissen. (Geen nood; als je andere zaken niet aanvinkt verwijder je geen belangrijke zaken.)

Mobiel iOS:
Ga vanaf het home-scherm naar Instellingen. Scroll naar onder en tik op Safari. Tik onderaan op de optie Wis geschiedenis en websitedata. Bevestig dit door op Wis te drukken.

Sorry dat ik het zeg. Normaal ben ik helemaal niet zo, maar de nieuwe website is 3 stappen terug. De prijsvergelijker mist een hele hoop functies, de reviews zijn vervelend om te lezen en voordat je bij de reacties komt zie je eerst artikelen. Daarnaast mis ik een hele hoop knoppen, zoals direct naar je meldingen gaan. Nu moet je eerst op je eigen avatar klikken. Is er echt geen manier om de oude website terug te krijgen. Optioneel uiteraard.

Sorry dat ik het zeg. Normaal ben ik helemaal niet zo, maar de nieuwe website is 3 stappen terug. De prijsvergelijker mist een hele hoop functies, de reviews zijn vervelend om te lezen en voordat je bij de reacties komt zie je eerst artikelen. Daarnaast mis ik een hele hoop knoppen, zoals direct naar je meldingen gaan. Nu moet je eerst op je eigen avatar klikken. Is er echt geen manier om de oude website terug te krijgen. Optioneel uiteraard.
Ik ben er helemaal mee eens, en het is ook geen schande om weer terug te gaan naar de oude website! En wat een leuke uitdaging is om de oude en de nieuwe site naast elkaar te laten lopen, met een oud & nieuw toets om de bezoeker te laten kiezen, hoe mooi is dat!!

Ik ben er helemaal mee eens, en het is ook geen schande om weer terug te gaan naar de oude website! En wat een leuke uitdaging is om de oude en de nieuwe site naast elkaar te laten lopen, met een oud & nieuw toets om de bezoeker te laten kiezen, hoe mooi is dat!!
You can polish a turd, but it will always be a turd

Rulez

Senior Member
User systemen
Top Koen bedankt, had het op zowel de telefoon als op de desktop+laptop, nu is het gefixt! Bij alle 3 de apparaten in Chrome cache images and files verwijderd (alle tijden) en voilá.

eismc2

Senior Member
User systemen
Terug naar de oude site is natuurlijk geen optie na een jaar plus investering in iets nieuws. Niet alleen is de site nieuw maar ook de servers en infrascructuur e.d. bijvoorbeeld. Hoe sneller je je begint af te stemmen aan de vernieuwing, hoe beter het is voor jezelf in het aanvaarden van verandering. Het leven is er vol van. :)

Ik vindt de nieuwe site wel een verbetering. De gedachtegang er achter is valide en nadat de gewenning er is zal dat denk wel duidelijker worden. Ondanks alle tests gaat niet alles om 1x goed, maar is dat tegenwoordig niet met alle software zo? De website is best een complex en uitgebreid ding.

Toevoeging op wat niet werkt: vergelijken bar onderaan verschijnt niet op mobiel.

Het probleem was er met grafieken, niet met tabellen.

Bij tabellen, zoals jij toont, is het inderdaad zo dat wanneer ze te veel kolommen hebben dat je op mobiel naar rechts kunt scrollen.

Bovenaan